Emlak Manşet
Emlak Haberleri ve Güncel Konut Projeleri

Mesa Çubuklu 28 fiyatlar ve ödeme seçenekleri

Emlak Manşet Uzmana SorCategory: Yeni Konut ProjeleriMesa Çubuklu 28 fiyatlar ve ödeme seçenekleri
Adnan ÇakırAdnan Çakır Staff asked 4 Aylar ago

Mesa Çubuklu 28 fiyatlar ve ödeme seçenekleri belli oldu mu?  Mesa Çubuklu 28 lansman fiyatlarını yazarmısınız? Projede kaç ay vade var?

ilhan ÇAMKARAilhan ÇAMKARA Staff replied 4 Aylar ago

Mesa Çubuklu 28 projesinde ödeme koşulları henüz belli değil.

2 Answers
Best Answer
İdris Ballı answered 4 Aylar ago

Mesa Çubuklu 28 örnek dairesi hazır mı? projede kaç daire var acaba

ilhan ÇAMKARAilhan ÇAMKARA Staff replied 4 Aylar ago

Mesa’nın Çubuklu projesi için ön talep toplanıyor! Örnek dairesi şuan hazır değildir diye tahmin ediyoruz. Sorup öğreniriz

Ahmet Çetinkaya answered 4 Aylar ago

Mesa Çubuklu 28 kat planlarını nasıl görebiliriz? Mesa Çubuklu 28  daire seçeneklerini yazarmısınız?

ilhan ÇAMKARAilhan ÇAMKARA Staff replied 4 Aylar ago

1+1’den 4+1’e kadar farklı konut seçenekleri yer alan proje toplam 81 adet bağımsız bölümden oluşuyor. Toplam 81 adet konuttan oluşan Mesa Çubuklu 28 projesinde 1 oda 1 salonu, 2 oda 1 salon, 3 oda 1 salon ve 4 oda 1 salon konut tipleri yer alıyor. Projede bir adet de ticari ünite bulunuyor.

Your Answer

20 + 15 =

Bunları da beğenebilirsin